mandag 9. mars 2009

Tingeling Interiør

Nå er det lenge siden jeg har hatt tid til å skrive et innlegg i bloggen min. Nesten all tid (og alle krefter) har gått med til å få ferdigstilt og lagt inn alle varene i nettbutikken min: http://www.tingelinginterior.no/ .
Nå er jeg endelig ferdig, og butikken er herved åpnet opp for alle.

Tanken bak tingelinginteriør er at de varer som dere finner i nettbutikken er noe dere kan finne igjen i huset mitt, som skal bli et slags visningshjem (både på nett og i virkeligheten). Vareutvalget er nøye planlagt med tanke på at alt skal kunne passe sammen i harmoni. Jeg har valgt å ta inn varer i en klasisk stil som skal kunne passe inn i de fleste hjem.


Ønsker også å gi kundene mine inspirasjon og ideer, for hvordan ting kan settes sammen, og hvordan enkelte varer kan brukes i forskjellige settinger.

Ta gjerne en titt å se da vel? Gi gjerne tilbakemeldinger på hva du synes.

2 kommentarer:

  1. Der var du jo...Gratulerer med nydelig nettside fyllt med både vakre bilder og flotte ting....Lykke til....Jeg ser flere ting allerede hos deg som jeg kunne tenkt meg.....Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Og herlige Mattias så masse flott! Grattis med nyåpning - blomster kommer!!! Skal bare flytte litt på meg nå - til lørdag så skal jeg nok shoppe litt :) vann karafell og glass, Lukte lys, zink rammer m.m. Topp lille venn!! klem fra meg

    SvarSlett