søndag 22. februar 2009

Nye varer.

Har hatt en travell helg. Jeg har vært i Sverige helgen og tatt ut møbler som jeg skal ha tilsalgs i nettbutikken min http://www.tingelinginterior.no/.
( Bildet over viser noen av noen av varene som snart kommer inn). Jobber som bare det med å legge inn varer. Jeg hadde aldri trodd at det var så mye jobb! Uansett, er det er kjempe gøy å kunne plukke ut alle varene som man ønsker å selge - og enda mer spennende er det å pakke ut varene når de kommer :). Stor koser meg!
Min første annonse er også ferdig designet. Blir en spennende tid fremover.... Ha en fin søndags kveld...( snart natt :) )

3 kommentarer:

  1. En nyyydelig stue du viser..
    Er det din stue eller noe fra butikken din ???
    Lekkert var det iallefall ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Mmm så flott. kjenner leverandøren meget godt, så jeg vet at dette blir BRA!! Gud så gøy da, men ja.. helt sikkert masse jobb! Fikk du mailen om neste uke? klem

    SvarSlett
  3. Hei,titter innom for å ønske deg go`helg jeg...Når er nettbutikken din klar?venter spent:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett