tirsdag 10. mars 2009

Trenger råd...

I dag har jeg solgt unna sofaene som jeg hadde i stuen . Møblene er solgt for å gjøre plass til de nye møblene som dere kan se her tingelinginterior.no . Planen min er å ha alle møbler som jeg selger i nettbutikken min utstilt i huset.
Må si at det kun er 6 mnd. siden jeg byttet ut stue møblene sist. Mannen min kaller meg dronningen på finn.no.Selger alltid unna , for å gjøre plass til nytt. Elsker å pusse opp :). Så nå er det stuen som står for tur. Stuen er ganske så stor, er så usikker på hvis jeg skal male gulvet, veggene og taket hvit, eller hvis jeg kun skal male gulvet hvit og beholde de hvit laserte veggene. Ønsker gjerne å få noen råd fra dere. Er så redd for hvis alt blir hvit at det kan virke litt sterilt. Her ser dere bilde tatt av deler av stuen i dag.

3 kommentarer:

  1. Oh du har jo et supert utgangspunkt,med de lekre vinduene og listverket....Jeg er kjempefornøyd med min farge på veggene...jeg har tatt utgangspunkt fra mitt landkjøkken,som er i en dus gråtone....Fant den i Sverige,men har nr.her også....Hällsö,S-1002-Y.......Lykke til Miss.finn.no

    SvarSlett
  2. Jeg hadde vertfall malt veggene hvite... Og gulvet ville jeg og gjort noe med, enten male det og hvitt eller brekke av med en mørkere farge..Det kan jo bli litt sterilt som du sier, men det er jo en smaksak da ;)

    Butikken din er lekker.. Sååå mye flott du har .Jeg kommer nok snart innom en tur ;)
    Linker til deg fra bloggen min så du er lett å finne igjen :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Hei :) Tja smaken er som baken, men mitt tips er å male veggen i en farge som heter Bomull:) Alle ferdig malte vinduer fe.ska kommer i den. Du får den selvsagt i flere forskjellige blanke utgaver, men den er ikke kritthvit!! Sjekk hos din fargerike forhandler. Vent med gulvet og lev litt sånn!Klem

    SvarSlett