tirsdag 17. februar 2009

Tiden flyr.....


Hadde store planer da jeg begynte med denne bloggen at jeg skulle skrive hver dag. Dagene går bare så alt for fort. Mellom sykt barn med vannkopper, planlegging og innkjøp til den nye nettbutikken min, så løper bare tiden avgårde. Har brukt de siste dagene til å legge inn produktene i nettbutikken, og det tar tid ! Må bare si at jeg får masse fint inn, alt jeg tar inn i butikken er ting jeg selv vil ha og ønsker meg. Derfor blir det nok masse nye ting på " utstilling " hos meg fremover. På fredag drar jeg til Sverige for å se på hvilke møbler jeg skal ta inn, har allerede bestilt endel :) . Stor koser meg med mitt nettbutikk prosjekt, og ser at det blir bare større og større...Her ser dere bilde av et bord og krakk som snart kommer på.....http://www.tingelinginterior.no Kom gjerne med tips til produkter dere kunne ønske å finne i en nettbutikk.
Hadde meg en tur til Sandvika med en venninne idag, og da tok vi oss en tur innom Askeladden og besøkte Maliva, hun var blid og positiv som alltid. Hvis dere er en tur innom Sandvika så må dere ta dere en tur innom Askeladden , der kan jeg love dere at dere kan finne mange fine skatter....
Ønsker dere alle en fin tirsdags kveld.

2 kommentarer:

  1. Oh så koselig skrevet...Hyggelig å hilse på deg igjen også....ja nå er jeg spent på hva du får inn av varer..Lekkert bord m/krakk til:O)God tur til Sverige!Skal dit forresten selv på fredag...men kun til Strømstad...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Hei vennen! Så utrolig gøy at dette tar av!! Skjønner deg godt med tanke på innkjøpene. Har ett par tips, men kan sende de på mail så ikke alle andre fikk de samme ;) Så vakkert sagt om Maliva - enig med deg hun er ett herlig menneske!! Lykke til med mer innkjøp, vannkopper og andre utfordringer! klem

    SvarSlett