tirsdag 3. februar 2009

Har fått en utfordring av Drømmehuset :
* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Her er bildet ;

Bildet er av mine to meget forventningsfulle barn på julaften. Det er tatt hjemme i stuen vår.

Jeg velger å ikke sende utfordringen videre da jeg tror at de fleste har fått den.





Tenkte å vise dere et bilde av skrivebordet mitt som jeg kjøpte på Askeladden bruktbutikk i Sandvika. Første gang jeg så skrivebordet var på bloggen til Maliva, jeg ble helt forelsket i bordet, dagen etter dro jeg til Sandvika og kjøpte det. Har faktisk kjøpt flere fine ting på Askeladden. Ha en fin kveld. : )


3 kommentarer:

  1. Hei min venn! :) Så hyggelig at bloggen er oppe og går, jeg gleder meg til nettbutikken er i gang! :)

    Så utrolig lekkert skrivebordet er! Hvor ligger Askeladden hen?

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelig skrivebord!
    Er på leteing etter et selv,men finner ikke ..

    Ha en fortsatt fin dag

    Siw

    SvarSlett
  3. Hei,takk for sist.Hyggelig å bli bedre kjent med deg...så gøy,her står jo bordet "mitt"jo...Lekkert bilde/vindu du har over bordet også,hvem står bak det???Ja da sees vi kanskje om ikke så lenge på Askeladden igjen da....hi-hi
    Fortsatt go`helg til deg og dine..Klem fra Maliva

    SvarSlett