lørdag 31. januar 2009

Hei. Ville bare si tusen takk for alle de fine tilbekemeldingene. Det er mye å sette seg inn i , i denne bloggverden, i morgen skal jeg prøve å få lagt ut noen bilder. Hatt meg en liten tur til Asker i dag, var innom noen interiør butikker, bare se , men ikke kjøpe :( skal prøve å la det gå en uke uten at jeg kjøper noe. Da var det god hjelp i å ha mann og to barn med på slep... hver gang jeg spør mannen min hvis noe er fint ,får jeg alltid til svar ...må først se det på.. hvis jeg da sier at jeg kan prøve det på så sier han...kan ikke du ta det en annen dag....og barna sier jo selvfølgelig..å ikke mer butikker nå....så med andre ord jeg greide fint å komme meg gjennom en lørdag uten å kjøpe noe til meg eller huset.:)
Håper å se noen av dere på bloggtreffet neste fredag.

Ha en fin kveld.

3 kommentarer:

  1. Velkommen hit til bloggeland :) Håper du får ein fin dag :) Godklem

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen som interiørblogger! :-)
    Har veldig lyst til å gå på treff jeg også, men dagen passer desverre ikke.
    Blir spennende å følge med å bloggen din. Legger den til hos meg.

    Linda :-)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Velkommen til NIB:) Det ligger en utfordring til deg på bloggen min! Hvis du har lyst...:)

    SvarSlett