fredag 30. januar 2009


Min første tur ut i denne bloggverdenen.


Jeg våger meg nå og tar mine første skritt inn i denne bloggg verden. Har vært trofast leser av andres interiør-blogger lenge, og selvfølgelig gått og tenkt at nå må jeg ta meg sammen og få skrevet litt selv. Jeg elsker å gå i interiør butikker for å få inspirasjon og ikke minst shoppe.I følge enkelte personer så påstår de at jeg har svart belte i shopping. All denne shoppingen og tittingen har nå gitt meg så mye inspiriasjon at jeg har bestemt meg for å åpne min egen interiør nettbutikk. ( Det er noe jeg har drømt om lenge. ) Jeg planlegger å åpne i løpet av februar måned.


Nå sitter jeg her og skal plukke ut varer. Det er jo så fryktelig mye å velge mellom! Valget har foreløpig falt på produkter fra Bloomingville (de har så mye fint!). Skal også ta inn mye fine møbler ( som er praktiske og veldig barnevennlige, les: vaskbare ). Jeg vil også selge malerier fra verdens beste kunstner (meg selv:-) ). Med andre ord så har jeg planene klare.


Denne bloggen vil jeg benytte til å fortelle litt om hvordan det er å lage sin egen nett-butikk og ikke minst alt det fine som finnes ute i denne interiør verden.


Håper jeg kan være litt til inspirasjon til andre slik andre har vært for meg!

12 kommentarer:

  1. Så spennende dette høres ut :)
    Velkommen til blogglandia forresten :)
    Ja hvem kunne ikke tenke seg egen butikk...Må innrømme at det høres spennende ut:))
    Masse lykke til :)
    Jeg kommer til å følge med deg videre :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Velkommen skal du være...så spennende med nettbutikk da...gleder meg til å følge deg videre.Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Velkommen som blogger, så spennende med nettbutikk da, er utrolig mye fint å velge mellom. Liker godt å handle fra nettbutikker, er bedre det når en slipper å ha med leie unger rundt i forskjellige butikker. Dessuten er det så kjedelige butikker her jeg bor, hvertfall innen interiør...
    Ha en fin helg:0)

    SvarSlett
  4. Velkommen fra meg og! Og en ny nettbutikk det vil vi VELDIG gjerne ha!! Gleder meg til å følge deg og butikken din videre!!
    Hilsen en annen som også har svart belte i samme gren som deg (haha)

    SvarSlett
  5. Velkommen til blogg verden.Og lykke til med åpningen av butikken,blir spennende å følge med.

    SvarSlett
  6. Grattis med blogg..og svart belte i shopping er du ikke alene om!! *LOL*Lykke til med nettbutikk..klem

    SvarSlett
  7. Velkommen,velkommen fra meg også.Lykke til med nettbutikken.God helg.

    SvarSlett
  8. Ny jeg også. Ønsker deg lykke til og så gleder jeg meg til å se hvordan butikken din blir:-)
    Fortsatt god helg.
    Missfryd

    SvarSlett
  9. Velkommen!! :)
    Vi treffes vel på fredag.
    Ser frem til å kikke innom butikken din når den er oppe og går!

    SvarSlett
  10. hei :) velkommen som bloggar, fin blogg :)
    lykke til med nettbutikken! la deg til i blogglista mi slik at eg kan følge med når butikken startar :)
    Klem Marny :)

    SvarSlett
  11. Velkommen som blogger! Jeg ser frem til å besøke nettbutikken din ;-).

    SvarSlett
  12. Endelig venne, så fikk jeg deg opp! Så vanvittig gøy å se at dette går veien, og JA klart vi skal følge deg videre!!!! Gleder meg til å treffe deg fredag. See u!klem i bøtter & spann

    SvarSlett