fredag 3. april 2009

Ting tar tid....


Nå har jeg holdt på med å male stuen i nesten to uker. Når jeg begynte på prosjektet tenkte jeg at dette kom sikkert kun til å ta noen dager :) ( Min mann sier at jeg ikke eier tidsperspektiv, og nå begynner jeg nesten å tro på han. )

Nå er veggene og tak endelig ferdig malt. Det måtte tre strøk , og tilsammen 24 liter med maling til for å ta knekken på furu fargen i stuen...I morgen er det gulvet som skal taes. Nå gleder jeg meg stort til å bli ferdig så jeg kan få møblene mine på plass igjen, nå står alt på lager i garasjen.
Dette bildet er av tv kroken i stuen, nå ønsker jeg meg en hvit tv til å stå i stil med resten av stuen.
Ha en fin fredags kveld...

5 kommentarer:

  1. Ting tar tid,desverre.. æ e vel å sånn,skulle gjerne vært ferdi med ting i går :-p
    Men blir nok kjempe bra når det blir ferdi.. lyst å fint!:)
    Ha en fin kveld vidre!
    Klem C

    SvarSlett
  2. Men så blir det fint også!!!
    Og jeg syns du er flink og tålmodig.

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  3. Jeg vil få ønske deg en helt fantastisk palmelørdag.
    Varme vår klemmer fra Elin:O)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Grundig arbeid gir bra resultat, vet du ;o) Resultatet taler jo for seg - veldig fint! Gleder meg til å se den ferdig. Regner jo med at du kommer til vise den da...

    God påske!
    Mvh. Mette

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig hilsen! Jeg skulle gjerne prøvesittet sofaen, men tror jeg bor veldig langt unna:(( Holder til langt nord i landet. Setter veldig stor pris på informasjonen. Jeg har veldig lyst på den. Vi får se hva det blir til:))
    Kari

    SvarSlett